ترفند هوشمند طراحی وب سایت فروشگاهی که هیچکس در مورد آن بحث نمی کند - ساخت سایت

Wiki Article

ممکن است بپرسید که با محتواهای جاسازی‌شده در یک صفحه مثل آیکن رسانه‌های اجتماعی، ویدیوها یا تبلیغات بنری چه کار کنیم؟ نگران نباشید!

ما همیشه حامی وپشتیبان شما هستیم. رویا وردپرس بهترین قیمت طراحی سایت را برای شما فراهم آورده‌است.

خریدار روی لینک کلیک می‌کند وارد صفحه‌ای می‌شود که ابتدا به محصول امتیاز می‌دهد سپس نظرش را برای آن محصول ثبت می‌کند.

امکان ساخت‌ کد تخفیف درصدی، عدد ثابت امکان ایجاد محدودیت برای کد تخفیف (تعداد استفاده، رنج قیمت، کاربر خاص، محصول خاص) امکان ساخت نامحدود کد تخفیف امکان نمایش پاپ‌آپ در سایت طراحی شده

اگر خرید کردم و سایتی که بهم تحویل داده شد مطابق نظر من نبود چطور میشه ؟ روند و پروسه طراحی سایت در رویا وردپرس به نحوی انجام می‌شود که مشتری بصورت مرحله به مرحله در جریان این روند قرار می‌گیرد بطوریکه پشتیبانان طراحی سایت بصورت مرتب تا زمان تکمیل و تحویل وب سایت با مشتری در ارتباط هستند.

این پلاگین به شما راهنمایی خواهد کرد در کدام مرحله این کد را اضافه کنید.

در واقع تکنیکی بهتر است که با نیازها، خواسته‌ها و منابع شما همخوانی داشته باشد.

یکی از عوامل مهم و موثر در قیمت طراحی سایت با وردپرس، درخواست قابلیت های بیشتر برای یک وب سایت می باشد. به عنوان مثال وقتی شما یک پلان مانند پایه یا حرفه ای برای طراحی سایت انتخاب کرده باشید: اگر امکانات بیشتری نسبت به آن پلان درخواست کنید به ازای هر یک از قابلیت های اضافی، مبلغ جداگانه ای نیز علاوه بر توافق اولیه بر عهده ی شما خواهد بود.

امکان ایجاد، حذف، ویرایش و مدیریت سفارش‌ها امکان تغییر وضعیت سفارش‌های ثبت شده (در انتظار، در حال انجام، تکمیل شده، لغو شده، مسترد شده) امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس زمان‌های هفتگی، ماهانه، سالانه و تاریخ مشخص امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس محصولات موجود در سایت امکان خروجی گرفتن از سفارش‌ها بر اساس دسته‌بندی محصول، محصول خاص کلیک کنید بر اساس تاریخ مشخص امکان ایجاد انواع کد تخفیف درصدی، ادامه عدد ثابت و کد تخفیف مخصوص سبد خرید امکان ایجاد روش‌های پستی (پیک، پیشتاز، تیپاکس و باربری) امکان اتصال به پنل پیامکی جهت ارسال پیامک‌های خرید برای خریداران و مدیران طراحی سایت با وردپرس امکان اتصال سایت به انواع درگاه‌های بانکی مستقیم و واسط امکان تعریف حالت‌های مختلف واحد پولی (ریال، تومان، دلار و…) امکان ارسال ایمیل به خریداران و مدیران بعد از انجام سفارش‌هایی که انجام می‌شود امکان افزودن، حذف، غیرفعال‌سازی، جابجایی فیلد‌های فرم صفحه تسویه حساب بخش کاربران و دیدگاه‌های کاربری

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

بنابراین، هرقدر هم برای سایتتان هزینه کنید و آن را به یک سایت حرفه‌ای و زیبا تبدیل کنید، در نهایت باید به کمک سئو دیده شوید.

یا این امکان می‌توانیم کد تخفیفی ایجاد کنیم و روی یک لینک خاص اعمال کنیم و آن لینک را در اینستاگرام معرفی کنیم.

ارائه دهنده هاستینگ باید منابع کافی برای در دست گرفتن ترافیک سایت به شما ارائه دهند، کمترین میزان پایین بودن یا به اصطلاح داون بودن را داشته باشد و مهم‌تر از همه سرعت بالایی داشته باشد.

داشتن یک وب سایت دیگر کافی نیست! رقابت در فضای آنلاین شدید است، بنابراین تنها راه برجسته شدن، داشتن سایتی است که توجه را به توضیحات بیشتر خود جلب کند و تجربه کاربری بصری را برای بازدیدکنندگان فراهم کند.

Report this wiki page